Life in Pieces Sleepy Email Brunch Tree
S1, E3: When Matt invites Colleen to brunch with the family, he coaches her through the difficult task of connecting with them. Also, John, Matt and Greg try to prove their masculinity by cutting down a tree in Greg's backyard, Tim has an adverse reaction to espresso, and a sleep-deprived Greg has a run-in with the cops.