Smallville Action
S7, E5: The residents of Smallville are thrilled when Warrior Angel, a movie based on the comic book, begins shooting in town. However, after the lead actress, Rachel Davenport (CHRISTINA MILIAN), drives off in a stunt car with cut brakes, Clark must step in to stop the runaway car. Unfortunately, an obsessed fan witnesses this heroic act and decides that since Clark is a real-life superhero, his girlfriend, Lana, must be eliminated so Clark can fulfill his destiny. Meanwhile, Lex discovers Lionel at a remote cabin.