S2, E9: When Clark tries to warn Lana and Chloe about Ian (JONATHAN TAYLOR THOMAS - "Home Improvement," "Wild America"), an overachieving student who is surreptitiously dating both girls, they accuse Clark of jealousy. But Lana and Chloe realize too late that Clark was right. Meanwhile, frustration with his father causes Lex to become enraged and attack a parking officer's car with a golf club. Forced to attend anger management class, Lex meets an interesting woman, Dr. Helen Bryce (recurring guest star EMMANUELLE VAUGIER - "My Guide to Becoming a Rock Star").