Smallville Tomb
S5, E14: The spirit of a young girl is released after Lois (recurring guest star ERICA DURANCE) finds a corpse in the walls of the Talon. Clark and Lois must follow the trail of the spirit and find her killer, who has been preying on girls in Smallville for the past 10 years. When Lois is suddenly kidnapped, Clark comes to the rescue.