Smallville Veritas
S7, E15: Kara decides to teach Clark how to fly in order to strengthen his chances against Brainiac (recurring guest star JAMES MARSTERS), but Brainiac appears to have the upper hand against the super cousins. And some of Clark's loved ones are caught in the crossfire.