Smallville X-Ray
S1, E4: Clark reels from his first flashes of X-ray vision. His shock is compounded when he witnesses a bank robbery, apparently by his friend, Lex. Unsure of how to control this new power, Clark nonetheless puts it to use when a Smallville teen who has developed shape-shifting abilities threatens Lana.