Snakes and Whatnot
S3, E2: Lucas and Carrie investigate the tunnels under Camp Genoa; Proctor and Rebecca become embroiled in a face-off with rival drug suppliers; Carrie tries to end a relationship with Colonel Douglas Stowe.