Snapper Snafus
S3, E12: Chefs use duck and wild-flavored cupcakes in the first round; cooks receive snapper in the entree basket; a playful pie and a tart surprise for chefs in the dessert round; chef Scott Conant, NASCAR driver Danica Patrick and chef Jamika Pessoa judge.