Snow Job
S4, E10: Ari receives Billy's script for Vince's next project, but Billy's interpretation is vastly different from the adaptation he was commissioned to write. While Ari scrambles to keep the studio interested in the project, Eric is busy managing some domestic issues between his new client and her needy boyfriend.