Grey's Anatomy Somebody That I Used to Know
S10, E10: Ben worries that an innocent conversation with Derek could end up causing problems for Bailey; Cristina turns to Shane as tension with Meredith increases; April's upcoming wedding creates an uncomfortable situation for Stephanie and Jackson.