Arifureta: From Commonplace to World's Strongest Someone Important
S2, E6: Hajime and Kaori, separated from the others, move deeper into the labyrinth; they encounter an even more disturbing illusion, but Kaori has more important concerns -- whether or not to continue this relationship with Hajime.