My Dress-Up Darling Someone Who Lives in the Exact Opposite World as Me
S1, E1: Wakana Gojo loves being a hina doll tailor, but he thinks he will be made fun of for his hobby; Marin tries to befriend him and expresses interest in his tailoring abilities.