Something New
S8, E24: As the gang gets ready for Robin and Barney's wedding, Ted invites Lily to see the house he has finished fixing up; an obnoxious couple ruins Barney and Robin's night of relaxation; Marshall takes the baby to Minnesota for a family visit.