Ř1, D6: Jack prochází morálním dilematem, když s Greerem využijí tureckého zločince, aby jim pomohl vystopovat cenný cíl, který by je mohl dovést k Suleimanovi. Hanin se snaží vyhnout svým pronásledovatelům a udržet dcery v bezpečí. Cathy vyšetřuje šíření nakažlivé formy eboly, která může poukazovat na něco zlověstnějšího.