Moonshiners: Whiskey Business Southern Inheritance
S1, E2: The Williams family makes whiskey for generations until Prohibition shuts it down; when moonshine legend Tim Smith brings backwoods knowledge to re-create the old family recipe, he discovers one of the most important distilleries in American history.