Spartacus Chicago Fire
S3, E23: Lt. Casey ends up in danger as he continues to investigate Jack Nesbitt; Boden tries to create unity in the house; Cruz and Boden put their lives on the line to save their own when a warehouse blaze gets out of control; Dawson receives news.