Ř1, D1: V první části se honí Tom s Jerrym a ničí přitom dům, kde bydlí i buldok Spike. Ten to dává za vinu Tomovi a varuje ho, že pokud s tím nepřestane a nenechá Jerryho na pokoji, vyhodí ho páníčci na ulici.