Spit & Eggs Veronica Mars
S3, E9: After Dean O'Dell (recurring guest star ED BEGLEY JR.) reinstates the Greek system on campus Veronica remains determined to solve the rape case. Along with Mac Wallace and Piz (recurring guest star CHRIS LOWELL) she attends a party armed with coasters designed to test for drugs in the drinks of her peers. Meanwhile Dean O'Dell hires Keith to investigate whether or not O'Dell's wife is cheating on him.