Split Decision
S6, E5: Michael joins forces with an unlikely accomplice to get a fink out of the crosshairs of a deadly gangster. Meanwhile, Card recruits Fiona as a CIA asset in order to prevent her extradition into British Custody but as Fiona quickly realizes, his offer comes with a price.