Srdce ze zlata
Ř1, D13: Posádka přichází nevěstinci na pomoc, když jeho bordelmamá, stará známá Inary, požádá o pomoc poté, co pistolník tvrdí, že dítě prostitutky je jeho a bere si ho, protože je jeho žena neplodná.