S2, E7: With Anthony Jr.'s confirmation approaching, Tony and Carmela find their son's growing apathy a cause for concern. Meanwhile, Christopher's interest in show biz is reignited when he meets filmmaker Jon Favreau through his cousin's girlfriend.