Family Guy Stewie Loves Lois
S5, E1: After Lois saves his beloved teddy bear, Rupert, Stewie starts to think that maybe he shouldn't kill his dear old mom and clings to her like a baby blanket. However, Stewie's change in demeanor doesn't go over well with Lois and she gets sick of all his loving attention. Meanwhile, Peter undergoes a prostate exam and thinks his doctor is molesting him.