Griffinovi Stroj času
Ř1, D4: Když jde Peter na Chrisův fotbalový zápas, nechtěně udeří těhotnou ženu, kterou považoval za muže. Neposedný Peter, který je v domácím vězení, promění sklep v bar a Lois nakonec ukradne celou show. Stewie se mezitím pokouší vytvořit stroj času, aby se vyhnul bolesti zubů.