Ř3, D16: Baxterovy navštíví soused Chuck Larabee se svou fenou německého ovčáka Lady, aby jim oznámil, že jejich pejsek Muffin fenu oplodnil. Chuck je velmi vybíravý, pokud jde o to, s kým se Lady spáří, protože po čistokrevných štěňatech německého ovčáka je poptávka. Ze štěňat, jejichž otcem bude Muffin, nemá radost. Eve zbytečně neriskuje a zanechává u zaparkovaného auta, do něhož Mandy narazila, zprávu. Plody sestřiny integrity ale sklidí Mandy.