Stůj při Genovi
Ř6, D12: Když Gene uslyší o mýtickém stvoření, které žije poblíž, vede Belcherovy děti a jejich přátele na cestu za jeho odhalením. Mezitím Lindina soutěživá nátura nedá pokoj, ani když má restaurace zrovna odstávku.