S2, E16: The gang attends a dating convention, where Cece hopes to find a prospective husband – even as Schmidt hopes to win her back. Meanwhile, Winston’s mojo returns, and Jess and Nick get put in a compromising position in front of Dr. Sam (guest star David Walton).