Prison Break Subdivision
S2, E6: Michael and Lincoln go house-hunting in Utah to find Westmoreland’s hidden money; T-Bag shows his particular brand of Southern hospitality; Haywire finally re-surfaces; Sucre finds a familiar face on the road; Mahone’s interest in the legend of DB Cooper leads him closer to the escapees.