Silicon Valley Success Failure
S4, E1: The guys struggle to find funding for Pied Piper's video chat app to keep up with their rapidly growing user base; Erlich faces resistance from Big Head's father; Jack steps on Gavin's toes at Hooli; Richard gets sage advice.