Survival of the Fittest
S2, E10: Lives are at risk as Clarke and Lexa encounter a new enemy. Bellamy and Lincoln agree to work together to break into Mount Weather. Murphy helps Jaha confront his past. Meanwhile, Indra makes Octavia an offer she can't refuse.