S5, E23: Mitch and Cam’s big day is finally here and nothing can ruin it, until nothing turns into a whole lot of somethings and puts wedding planner extraordinaire Pepper Saltzman to the test. Meanwhile, Jay and Gloria host the Tuckers, Phil squeezes in an eye procedure before the festivities and Claire embraces her role as “best woman.”