Jee Karda Svatba nejlepšího přítele
Ř1, D6: Velké odhalení ve zprávách Arjuna zdrtí. Jeho matka musí čelit dosud utajované pravdě. Je tu oslava sangeet a kamarádi slaví, jako by to bylo naposled. Preet potká muže, který se do ní okamžitě zblázní. Noc oslav se pro nastávající novomanžele stává nocí plnou zvratů. Lavanya ve slabé chvíli učiní krok, který změní kurz jejího života.