Take Your Daughter to Work
S1, E13: Mike is taken aback when he finds out that Ed -- who has been an absentee dad -- has hired his daughter, Gabriella (guest star Jamie-Lynn Sigler), to replace him as the new marketing consultant of Outdoor Man. When Ed agrees with Mike that her youth-oriented proposals to re-brand the retail stores aren’t the way to go, she plays the Daddy card for all its worth. Also, Mike and Eve bring home a stray dog that Mandy thinks she’s allergic to.