S3, E14: The wedding day is finally here and Sabrina’s mom has hired the camera crew from “Modern Family” to capture the whole blessed event. But a series of catastrophes threatens to ruin the day, including a battle between Maw Maw and Reverend Bob (guest star Jordan). So Burt and Virginia scramble to save the ceremony and keep Jimmy and Sabrina in ignorant, matrimonial bliss.