S1, E3: General Shaw pushes ahead with his mission, ordering Leroy and Pauly to escort Dick Hallorann on an aerial search for a new dig site; Rose attends a tribal meeting; Ronnie, Lilly, Will, and Rich attempt to get visual proof by conjuring an Orixá.