S1, E10: On Captain Andersen’s orders, Officer Nolan and Sergeant Grey are paired up for the day on patrol. Additionally, Nolan’s son and Grey’s daughter visit their dads on the job and see them in action. Meanwhile, Officer Chen is paired up with Captain Andersen, and Officer Bradford tells Chen to protect her at all costs.