Ř5, D14: Plány Walkerových na oslavu Valentýna se zvrtnou, když Tommy prozradí Sarah další tajemství, které Nora od dětství skrývala, a Saulovy naděje na romantický večer s Jonathanem zhatí návštěva vysoce postaveného kritika jídla.