S5, E16: When the boys get tested for STDs, Artie tests positive for a disease and he’s forced to tell his sexual partners. Meanwhile, Kurt and Blaine have relationship issues when Blaine puts on his “freshman fifteen.” Musical performances include "Addicted To Love", "I Want To Know What Love Is", "Let's Wait Awhile", and "Love Is A Battlefield".