Desperate Housewives Thank You So Much
S2, E15: Edie thinks that Karl is going to pop the question, but he's really trying to marry Susan, Carlos learns more about the fractured relationship between Gabrielle and her mother, Lucia (guest star Maria Conchita Alonso), and Lynette learns the extent of Bree's problem with alcohol.