Last Man Standing Thanksgiving
S3, E9: It’s Thanksgiving Day in the Baxter house and Mike’s father, Bud, takes everyone by surprise when he announces his plans to open a recreational marijuana store. Now, Mike struggles between supporting his Dad and questioning the message this new business venture could send to his family.