The Golden Girls That Was No Lady
S1, E14: Dorothy latest boyfriend Glen gives her a shock when he tells her he's married. She surprises herself when she finds herself sneaking around to be with him. Meanwhile, Blanche unloads her old car on Rose in order to buy a new one.