The Beautiful Game
S3, E13: Elizabeth and Jay's peace treaty plans for Iran and Israel are jeopardized when an influential rabbi is killed; Elizabeth's name is floated for a Nobel Peace Prize; Daisy makes a connection with a new work colleague.