The Knick The Best With the Best to Get the Best
S2, E3: Thackery enlists Edwards to help him test a new hypothesis; Lucy learns that confession is not always good for the soul; a young journalist works on a story about one of Thackery's rivals; Barrow faces a new adversary at Tammany Hall.