The Bitch Is Back Veronica Mars
S3, E20: Furious that Logan attacked Piz (recurring guest star CHRIS LOWELL) Veronica rebuffs Logan. Parker (recurring guest star JULIE GONZALO) confronts Logan about still having feelings for Veronica. Piz assures Veronica that he had nothing to do with the sex video. Meanwhile with Weevil's help Veronica investigates how the tape originated and discovers that a person from her past may be involved. And with the election nearing Keith steps in to protect Veronica.