The Blond Leading the Blind
S2, E17: The best way to get to someone is through the people they love, and “A” knows this better than anyone. Aria, Emily, Hanna and Spencer have had to sacrifice a lot at the gloved hands of “A,” especially when it comes to love. Toby (recurring guest star Keegan Allen) continues to pursue Spencer, knowing that she is keeping something from him. With another “accident” possibly occurring at any minute, Spencer is desperate to keep Toby safe. Also worried about her relationship, Hanna begs the other girls to stop using Caleb (recurring guest star Tyler Blackburn) to help with their search. The more involved Caleb gets, the bigger a target he becomes. But is the valuable information Caleb is finding more important to the others than Caleb’s safety? Meanwhile, Aria is desperate to save her relationship with Ezra, who is still not returning her calls.