The Box and the Bunny
S1, E2: Betty loses a book, which is the complete new edition of the magazine and is containing un-retouched photos of a popular actress. She has to find the book before the photos get out to the rest of the press. Meanwhile, Wilhelmina plots to use the snafu to bring Daniel down and Bradford Meade secretively inquires about Fey Sommers' final effects.