Entourage The Boys are Back in Town
S2, E1: The boys are back in town...and Ari, eager for a commercial project, pushes 'Aquaman'--but Vince isn't buying; Eric has an official title now, but his status is questioned when he has to make a 'sex date' with Kristen; Drama's agent may be moving up, but his head shots are stuck in the past; and Turtle, cranky about his new job, takes multi-tasking to a chaotic level.