The Golden Girls The Break-In
S1, E8: After a Madonna concert, the girls arrive home, one evening, to discover their house has been broken into. This leads the girls to seek out means to protect themselves, including a security system, guard dog and mace. Meanwhile, Rose becomes so paranoid that the robbers will come back she goes so far as to purchase a gun.