Home Improvement The Bud Bowl
S5, E20: When Tim and Jill go bowling with Bud and his wife, Tim tells Jill to lose because he's afraid his career will be ruined if they beat Bud and his wife. Meanwhile, Angela, Brad's girlfriend, sets her sister up with Randy.