Ř1, D5: Na staré britské farmě je jaro v plném proudu. Čmeláčí královna se probouzí z hibernace s jediným cílem: vychovat královskou rodinu. Stejně jako řada dalších zdejších brouků patří k tajné hmyzí pracovní četě, která pomáhá farmářovi, ovšem ne všichni jsou zdaleka tak vítáni. Larvy mravkolvů hryžou kořínky a mšice pustoší zeleninové záhony. Přijdou berušky zabijáci na pomoc, než bude pozdě?