Tierra Incognita The Carousel
S1, E2: After a nightmare, Eric wonders what is real and what is not; his grandfather goes looking for him in Cape Qwert, but as soon as he finds him, he loses Uma; Uma runs away and goes to the amusement park where she relives what happened to her parents.